ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

چرا مردان و پسران همش دنبال سکس هستند ؟

HTML clipboard


چرا مردان و پسران همش دنبال سکس هستند ؟


مقاله از علی سلطانی مجد

وقتی نظر دختران را در مورد مردان می پرسیم ، تقریبا 90 درصد آنها می گویند مردان فقط دنبال یک چیز هستند ، این نگرش خانم ها برگرفته از آن است که اطلاعات اصولی از نظام آفرینش مردان و فعل و انفعالات هورمونی و ژن مردان ندارند .  اینکه پسران و مردان از سن بلوغ به دنبال سکس هستند یک امر طبیعی در مردان به حساب می آید آنها اینگونه آفریده شده اند . مثل آن است که زنان علاقه مند به خود نمائی هستند و دوست دارند مورد توجه قرار بگیرند چرا که جنس زن اینگونه آفریده شده است .

برای آنکه بهتر با این موضوع آشنا شوید نتیجه یک تحقیق را که بر روی 100 دختر و پسر 15 تا 25 ساله انجام شده را به اطلاعتان میرسانم

معمولا به صورت طبیعی پسران از سن 15 سالگی تا 25 سالگی هر ده دقیقه یکبار به سکس فکر میکنند ، این در حالیست که هر دختر در سن 15 تا 25 سالگی هر دو روز یک بار به سکس فکر میکند  البته این بدان معنی نیست که اگر پسر یا دختری اینچنین فکر نمیکنند مشکلی دارند

یعنی یک پسر از سن 15 سالگی تا 25 سالگی تقریبا 525600 مرتبه به سکس فکر میکند حال اگر این فکر کردن فقط در حد 10 ثانیه باشد معادل 1460 ساعت زمان می شود 

و یک دختر از سن 15 سالگی تا 25 سالگی تقریبا  1800  مرتبه به سکس فکر میکند و اگر مبنای 10 ثانیه را در نظر بگیریم  معادل 5 ساعت زمان در طول این دوره می شود

این یعنی پسران در سن 15 سال تا 25 سال   292 برابر دختران به سکس فکر میکنند و این فکر کردن غیر ارادیست و به علت ساختار آنها میباشد .

حال قضاوت با شماست  برای همین است که یکی از ملاکهای انتخاب همسر در پسران رابطه جنسی و کیفیت آن میباشد ، به همین خاطر است که واکنش مغز پسران به کوچکترین برهنگی بدن دختران و زنان بسیار بالا میباشد ، شاید از نظر یک دختر حجابش و نوع لباس پوشیدنش  جلب توجه نکند اما این دختر از دید خود به مسئله نگاه میکند در صورتی که باید این مسئله را در ذهن داشته باشد که دید پسران 292 برابر دید وی سکسی تر است  واین یعنی کوچکترین برهنگی یک انفجار برای شهوت مردان حساب می شود و این در دست آنها نیست و اگر مردی جلوی این آتش شهوت خود را میگیرد ، بدانید که واقعا مرد قدرتمندی است چرا که مبارزه با اتش نفسانی با این شدت فوق العاده دشوار است .

جالب است بدانید مردان از برهنگی کامل کمتر تحریک می شوند ، یعنی اگر نوع لباس پوشیدن خانمی طوری باشد که از هر عضو از بدن خود قسمتی را برهنه نمایان کرده باشد رفلکس ذهن مردان نسبت به آن بیشتر است و چشم مردان و نهایتا سر مردان زودتر بر میگردد چرا که مغز مردان  نسبت به پارادوکسها ( تناقض ها )  واکنش بیشتری نشان میدهد . بعنوام مثال اگر در طرز لباس پوشیدن مردان دقت کنید مردان بیشتر ترجیح میدهند از رنگهای مخالف هم استفاده کنند و بر عکس زنان ترجیح میدهند از رنگهای هماهنگ ( کیف مانتو روسری کفش یک رنگ) استفاده کنند . این مسئله در فانتزی جنسی مردان نقش مهمی را ایفا می کند .

سخن آخر : به هر حال خطاب به دختران و خانم های محترم عرض میکنم  شرایط ازدواج برای پسران فوق العاده دشوار تر از دختران است من شدت گرایش به سکس در مردان را برایتان عنوان کردم که بدانید اگر لباس شما کوچکترین برهنگی از بدن شما را نمایان میکند چه بلایی سر آن پسر مجرد که نمیتواند ازدواج کند می آورد شاید آن پسر واکنشی نشان ندهد اما درون آن غوغایی به پا می شود واین در دست آن پسر نیست   . پس بعنوان یک دوست تقاضامندم این مسئله را در ذهن خود ذخیره کنید .

با تشکر از شما

علی سلطانی مجد ( محقق و پژوهشگر - مدیر سایت تنظیم خانواده )

 

نظرات 41 + ارسال نظر
sadra پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 15:26

سلام.مطلب جالبی بود.یک سوال.پس زنان در طول این ده سال به چه چیزی فکر میکنن که ما مردا بهش فکر نمیکنیم.؟
با سپاس

احسان پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 15:44

سلام
ممنون از مقالتون
سوالی داشتم من در شرف ازدواج با دختری هستم که تمامیه ایده ال های من در این شخص وجود دارد به غیر از یک مورد!!
و آن هم اینکه از لحاظ قیافه و جاذبه ی جنسی 100% منو تحت تاثیر قرار نمیده!!
آیا این مورد در آینده در زندگی زناشویی برای من مشکل ایجاد نمیکنه؟؟
ممنون میشم مدیریت محترم سایت و حتی کاربران عزیز به سوال من پاسخ بدهند!!
با تشکر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 16:35

خوب بود

باد رقصان جمعه 9 مهر 1389 ساعت 20:18 http://pusteziba.blogfa.com

با تشکر از مطلب جالب شما می خواستم بگم مگه پسرا کار و زندگی ندارن که به این چیزا فکر می کنند بعدشم ما دخترا که نمی تونیم خودمونو بکشیم که یه موقع اقا پسری فکرش مشغول نشه خوب ماهم گنا داریم دیگه

تیچر جمعه 9 مهر 1389 ساعت 23:22 http://www.mycozycorner.blogfa.com

قابل توجه خانم ها ...

سید مهدی شنبه 10 مهر 1389 ساعت 09:30

به نام خدا
سلام
مقاله بسیار خوبی بود . ساده و در عین حال عمیق و گویا . جناب آقای مجد واقعا سپاس گزارم .
در پاسخ به درخواست دوستمون آقا احسان به عنوان یه فرد متاهل می تونم بگم :
چهره خوب و زیبایی هر شخص ممکنه در وهله اول ملاک قضاوت قرار گرفته و از آیتم های تاثیر گذار در تنظیم روابط باشه ولی مطمئن باش که پس از مدتی عادی می شه ( یعنی هر چیزی که تکرار بشه عادی میشه و چندان به چشم نمیاد ) . ما در اطرافمون زنان بسیار زیبا و مردان جذابی را شاهدیم که زندگی ناموفقی را دارن و این زیبایی و جذابیت نتونسته برا اونا خوشبختی بیاره و دست آخر هم جدا شدن . چون پس از مدتی ظاهرشان برا طرف مقابل عادی و یک نواخت شده و معیار های دیگه برا ادامه زندگی و تفاهم جایگزین آن شده . البته نمی خوام بگم که زیبایی آفت ازدواج است ، بلکه نظرم اینه که نباید به زیبایی به عنوان تنها ملاک انتخاب یا قضاوت تکیه کرد .

؟؟ شنبه 10 مهر 1389 ساعت 11:53

جالب بود

مهدی شنبه 10 مهر 1389 ساعت 14:01

سلام و ممنون بابت مقاله جالبتون.اما آیا امکان داره این موضوع را به صورت علمی تر مورد بررسی قرار بدین؟

زری دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 15:04

ممنون از جناب آقای سلطانی.

سارا دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 20:04

خوب پسرا برای کار خلافشون توجیه هم دارن چرا زنان باید همیشه رعایت کنند؟ آقایون نگاه نکند اصلا این چیزایی که شما میگید همگانی نیست و ربطی به دختر بودن یا پسر بودن نداره پس آقایون چطوی سر کنکور حواسشون پرت نشده؟ وقتی ده دقیقه یکبار به این موضوع فکر میکنند؟اینا توجیه!

شوفر دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 20:09

عجببببببببببببببببب خیلی حرفه
خانوما خودتونو جمع وجور کنید

فرهاد سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 01:50 http://modiriyatebazarganii.blogfa.com

مسئله قابل تائملیه
میشه گفت یه راه هلش همون ازادی حجاب باید باشه اگه میخوهیم خیلی از مسئل حل شه.

هادی پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 01:18

با سلام خدمت دوستان عزیزم
وبا تشکر از همه ی شما که این مقاله رو نوشتین
باید به سارا خانم عرض کنم که اینجوری نیس که هر وقت به سکس فکر میکنی یعنی تمرکزت به هم میریزه نه بلکه عین حرف زدن خانومهاس وقتی دارین حرف میزنین میتونین بفهمین طرف مقابل چی میگه یعنی هم حرفو تحویل میدین هم تحویل میگیرین پس ما هم کنکور میدیم هم به سکس فکر میکنیم وتمرکزمونو از دس هم نمیدیم!!!!!!!!!!!!!!!
فکر کنم مثال واضحی باشه
خوشحال میشم اگه چنین مقالاتی رو به ما بفرستین
با تشکر

سش جمعه 16 مهر 1389 ساعت 16:27

جالب بود

پیمان حافظی دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 12:42

جناب آقای مجد نوشته فوق از نظر اطلاع رسانی خوب بود اما انتظار دارم مطلبی که شما می نویسید: 1- کمتر بار احساسی داشته باشه 2- از خوندنش کسی متوجه نشه که نویسنده ش چه جنسیتی داره
مطلب آماری خیلی خوب بود اما اون جایی که کار به دلسوزی برای آقایان مجرد میرسه اصلا خوب نوشته نشده.
در مجموع سایت خوبی دارید.
سپاس به خاطر زحمتهای شما
پیمان حافظی

سلام
دوست عزیز ممونم از نظر شما

فخری چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 14:28

سلام
امیدوارم که حالتون خوب باشه
میدونید این مقاله ای که شما نوشتید دقیقا سوال ذهن من هست. ما توی ایران باید حجاب داشته باشیم و جزء قوانین ماست و اجباری اما توی کشورهای دیگه دنیا که این اجبار وجود نداره و افراد (کاملا عریان نیستند که جاذبه نداشته باشند) بلکه بسیار زیبا لباس می پوشند امنیت خیلی خیلی زیادی دارند و بهشون هیچ توهینی نمیشه و خیلی عادی در کنار هم زندگی و کار می کنند. این مطلب رو تمام کسانی که این تجربه رو دارند اذعان می کنند.
میخوام بدونم مشکل مردان غیرایرانی است که تحریک نمیشن یعنی از لحاظ جنسی آدمهای سالمی نیستند و مردای ایرانی میل جنسی قوی تری دارند ؟
یا واقعا هیچ راه دیگری به غیر از محدود کرده خانمها وجود نداره که آقایون تحریک نشن؟
اگر جوابش رو میدونید لطفا به من هم بگویید
با تشکر

سلام پاسخ شما در دل مقاله است
آنجایی که گفته شده واکنش مغز مردان نسبت به مختصر برهنگی بیشتر است تا اینکه فردی کاملا عریان باشد در جوامع غربی پوشیدن لباس کوتاه برای ردان جذابیتی ندارد چون عادی شده اما در همان جامعه غرب اگر یک دختری همه نقاطه بدنش را پوشانده باشد و فقط عضوی از بدن خود را برهنه نمایش دهد همه مردان جذب آن نقطه می شوند .
حال شما جواب سوال من را بدهید چرا در کشورهای غربی آمار تجاوزات بیشتر است ؟

فخری شنبه 8 آبان 1389 ساعت 09:21

من در مورد این آمار چیزی نمیدونم که کجا این اتفاق بیشتر می افته.
اما موضوع اینه که وقتی توی تهران شما با ظاهر و پوشش بسیار ساده بدون آرایش بیرون میرید متاسفانه آقایون نمیتونن به شما نگاه نکنند و این برای یه دختر جالب نیست که وقتی داره از جایی میگذره همه این اجازه رو به خودشون بدن که براندازش کنند حالا سن و سالشون هم فرقی نمیکنه!
و اگر اینکه ما خودمون رو میپوشونیم و فقط صورتمون بیرون هست با عث تحریک آقایون میشه پس بهترنیست یه فکری برای نوع حجاب بشه؟
به نظر شما اینجا برای اینکه آقایون تحریک نشن نباید یه کمی جلوی نگاهشون رو بگیرند و از خیر آدمهایی که از دورو برشون دارن رد میشن بگذرند؟
برای بالا بردم امنیت اجتماعی در این خصوص برای خانمها، فکر میکنم به غیر از هر چه محجبه تر شدن خانمها راهکارهای دیگری هم هست که متاسفانه هیچکس حتی به اونها فکر هم نمیکنه و این باعث میشه احساس امنیت توی شهر ما برای خانمها هر روز کمتر بشه.
به نظر شما نباید روی این مسائل تامل کرد؟

مینو جمعه 14 آبان 1389 ساعت 23:07

"اینکه پسران و دختران ارسن بلوغ به دنبال سکس هستندیک امرطبیعی تلقی میشودآنها اینگونه آفریده شده اندمثل این است که زنان علاقمند به خودنمایی هستندچراکه جنس زن اینگونه آفریده شده است"

گفتی مردهاتمایل زیاد به سکس دارند و زن ها تمایل به خودنمایی و هردو طبیعی است و فطری پس چرا نسخه زن هارو پیچیدی فقط برای کنترل تمایل به خودنمایی شون؟
مرد یه ذره انصاف داشته باش و از این خودپرستی هاتون بیاین بیرون

[ بدون نام ] جمعه 14 آبان 1389 ساعت 23:19

میدونی چی تو این طرز تفکراجالبه ؟یه صفت اخلاقی نکوهیده داریم اون بی پردگی چشم مرده و بیحیایی مردکه حالا اسمشو گذاشتید فطری
خیلی از صفات نکوهیده دیگه هم تو بشروجود داره و خیلی دیگه از عادت های بد که اگه تو کسی باشه معمولا پیشنهاد جامعه اینه که اون صفات رو ترک یا تعدیل کنه مثل میل به ریاست خودخواهی...عادات بدی مثلمیل به مواد مخدر که اسمش اعتیاده پرخاشگری پرخوری یا ...درمورد همه اینها انگشت اتهام به سمت خود طرفیه که این میل رو درخودش بی مهار کرده یا کنترل نکرده درصورتیکه همه شون فطری اندمانمیگیم ما مقصریم که درخونمون رو بازگذاشتیم و دزد زدمیگیم دزد مقصره که از میلش به مفتخوری سواستفاده کرد کمترکسی میگه خانواده و همه اجتماع مقصرن که فلانی معتاده میگن خودش بی اراده س یا طرفو عصبانی نکنید که گند اخلاقه یا غذاهارو بردارید و درهمه اغذیه فروشیای محرک رو ببندید که طرف نمیتونه جلو شکمش رو بگیره که اینهمه آْدم چاق شهر به خوراکی های خوشمزه تمایل داره اما با پررویی و جسارت میگیم آی همه ببندید و بپوشید و برید و قایم بشید که مرد ایرانی تحریک پذیره و نمیتونه ذهن و جسمشو کنترل کنه
زنای ایرانی ازمیلتون به خودنمایی و دیده شدن بگذرید میل درونیتون رو کامل نادیده بگیریدکه مرد ایرانی میل به سکسش رو نمیتونه کنترل کنه
یک فکرکنید خاهشاببینید چقدر تو حرفاتون انصاف دارید

مجتبی از شیراز سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 14:21

لطفا منبع اون تحقیق 100 نفری رو میشه بگید؟

ندا سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 22:42

سلام.
هم مقاله و هم نظرات جالب بود. به نظر من انصاف اینه که هردوجنس امیال درونیشون رو تا حدی کنترل کنند که هم برای بقیه ایجاد مشکل و ناراحتی نکنند و هم برای خودشون امنیت و آرامش فکر ایجاد کنند.

زجیا پنج‌شنبه 4 آذر 1389 ساعت 16:03 http://biuo.blogfa.com

سلام خسته نباشید
ممنون از مطالب مفیدتون

یه سوالی داشتم ویه کمکی

من حدود۱سالو ۶ماه که ازدواج کردم به همسرم علاقه ی زیادی دارم اما بدبختانه احساس میکنم که اون به من توجه نداره خودش بهممیگه خیلی براش مهمم ولی همش سعی میکنه یه جوری از با هم بودنمون در بره تورو خدا کمکم کننید تا مشکلم حل بشه منتظرتون هستم

فرحناز سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 02:29

خانم زجیا: مردا دوست ندارند یکی بهشون وصل(روم به دیوار 'آویزون')باشه! پس سعی نکن رابطت طوری باشه که همیشه تو به سمتش بری بهش این آزادی رو بده تا احساس واقعیشو نسبت به تو درک کنه و به سمتت بیاد.فقط یه کم صبر لازمه!

کامران پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 02:50

این آقای علی سلطانی مجد بزرگترین توهین رو به آقایون کرد.کلی به حانما اعتماد به نفس کاذب داد.یعنی چی این اراجیف؟من خودم خانمایی رو میتینم که وقتی به یه آقای خوش قیافه میرسند نگاش نمیکنند:میخورندش با نگاشون.دوست دختر من سه برابر من حرفای سکسی میزنه.آقای علی سلطانی مجد شاید شما مشکل جنسی داری>ربطش نده به کل آقایون.متاسفم واسه سایتی که مدیرش شمایی


























































ممنون از نظر شما اما خب فکر کنم نیازی نبود با توهین کردن نظرتونو بیان کنید از انجایی که باابت مطلبی که درج شده اطمنیان دارم و خب به خودم هم شکی ندارم و بر حسب احترام نظر شما را تائید میکنم البته این احترام یکطرفه بوده چون شما که ماشالله مارو از ادبتان بهره مند ساختید .

ویک نکته جالب اینکه همه افرادی که مرا میشناسند و با مقالات این حقیر آشنایی دارند میدانند که من در مقالاتم جانب داری جنسیتی را ملاک قرار نمیدهم بلکه انسان ها را ملاک قرار میدهم حالا یه مقاله باعث میشه اینطریها بشون بر بخوره یه مقاله باعث میشه اونطرفی ها بشون بر بخوره یا یه مقاله باعث میشه اینطرفی ها از من تعریف کنند یه مقاله هم باعث میشه اونطرفی ها از من تعریف کنند و این امریست طبیعی و اگر برخی از دوستان با واقعیت های زندگی مشکل دارند توصیه میکنم مشکلشونو برطرف کنند تا اذیت نشوند و نخواهد به دیگارن توهین کنند و تهمت بزنند
موفق باشید

کامران پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 02:58

این یه توهین آشکار به آقایون بود.یک ردوغ محض.چرا میترسید نظر مخالفتونو درج کنید.با توجه به اینکه بی ادبی نکردم.اینه دموکراسیتون.یعنی میخواید بگید حرف خرف شماست ولا غیر؟با یه گرم عقل میشه فهمید تمایل جنسی مردو زن نمیسناسه.باور نداربد؟در همین نت سرچ کنید فبلم دختری رو یبینید که با دیدن بک آقای عریان دچار ارگاسم شدید شده-رو به خود ارضایی شدشد آورده و بکارت خودشو تو این خود ارضایی با دستای خودش از بین برده.بازم بگید آقایون.شخصیت رو بسنجید نه جنسیتو

واحد پشتیبانی در پایان هر روز نظرات را بررسی میکنند . البته نظر تائید شده شما محتوی توهین و بی ادبی به مدیر سایت بود اما با این وجود باز هم تائید شد .

BATMAN یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 00:01

سلام.هر کسی که نوشته منو الان میخونه ازت خواهش میکنم فقط دو دقیقه به حرفام فکر کن.فقط دو دقیقه...حرفهای من مبتنی بر این نظریه علمی کاملا اثبات شدس که لذت جنسی در دخترها 2 تا 8یا 9 برابر پسرهاست.پس اینکه بگیم دخترا زیاد در بند این مسائل نیستند درست نیست.من خودم بارها "به طور مستقیم و غیر مستقیم و با حرکات جلب کننده" از طرف دخترهای فامیل و بیرون مورد دعوت به سکس قرار گرفتم.حالا خودتون قضاوت کنید.اصلا به نظر شما اگر دختر شمارو دعوت کنه بهتره یا شما؟به نظر شما ما پسرا خودمون باعث نشدیم که دخترا انقدر مغرور بشن و همیشه برچسب ننگین "چشم چران" رو به ما بزنند.باور کنید اگر ما یه کم نسبت به دخترا بی تفاوت برخورد کنیم خیلی چیزا عوض خواهند شد.واقعا تا به حال به این فکر کرده بودید که چرا همیشه پسرا خودشونو برای یه دختر کوچیک کنند تا باهاشون دوست بشن؟چرا همیشه پسرا باید خودشونو بشکنن؟چرا پسرا باید پا پیش بذارن؟و چراهای دیگر.باور کنید تمام حرفهایی که میزنم برام ثابت شدن.کی گفته پسرا همیشه دنبال سکس هستن؟؟؟به نظر من اینطور نیست وشاید هم برعکس باشه اما چون دخترا به روی خودشون نمیارن مشخص نیست.مطمئنا اگر تا به حال با یک دختر رابطه ی دوستی داشتید متوجه این شدید که دخترها میتونن چندین برابر پسرها سکسی باشن و خیلی تمایل به برقراری هرنوع تماس با دست یا هر گونه رابطه ی دیگه دارن.بنا بر اون نظریه علمی که عرض کردم میشه دلیل اینطور تیپ زدن دخترارو فهمید هرچند خودشون به خاطر غرورشون اینو انکار میکنن.یه عذر خواهی به دختر خانومای فهمیده بدهکارم.انصافا بعضیاشون خیلی عاقلانه نظر دادند.در پایان حرفام تشکر صمیمانه میکنم از آقای مجد و تو دوست عزیزم که مطالبمو خوندی.البته خیلی حرفا داشتم.دوستان نظراتونو بگید.دوست دارم مطالبی ازتون یاد بگیرم.و آقای مجد عزیز من فکر میکنم درست نباشه که همه پسرارو با یک دید نگاه کرد.خیلیا هستن که خودشون و شاءنشونو بالاتر از این میدونن که ایمانشونو یا شاءنشونو با یه نگاه یا هرچیز دیگه بدن و زیر سوال ببرن...به هر حال هدف آفرینش هم فقط لذتهای نفسانی نیست.ازتون خیلی ممنون میشم اگر به نوشته ی این حقیر پاسخ بدید وازتون کمال تشکر رو دارم ودوست دارم مطالب بیشتری ازتون یاد بگیرم.

با درود و احترام
خدمت شما دوست گرامی وارجمند
تشکر میکنم از وقتی که به درج نظر خودتان اختصاص دادید ، من 50 درصد نظر شمارو تائید و 50 درصد رد میکنم .
اگر گفته شد ساختار آفرینش مردان و جنس مذکر و نر اینگونه است ، این یک حقیقت است و البته خیلی از مردان و پسران اگر چه میل زیادی دارند اما آنرا کنترل میکنند که خب جای تحسین دارد . من منکر این نمیشوم که میل جنسی در دختران وجود ندارد بلکه معتقدم میل جنسی در دختران جزء غرایز نهان آنها میباشد و این میل در مردان جزء غرایز اشکارشان است پس در مردان بارز تر نشان داده میشود به طوری که مردان برای انجام آن هیچ نیازی به داشتن احساس نسبت به طرف ندارند . همچنین ممکن است بنا به دلایلی در مواردی خاص و مستثنی مردانی باشد که میل جنسی در غرایز آشکار انها نمود نکند و بالعکس خانم های باشند که این میل از غرایز اشکار انها باشد اما ملاک ما حالتها طبیعی و حد معمول است .

در انتها از نظر شما قدردانی میکنم . موفق و سربلند باشید در پناه حق

BATMAN یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 13:47

خیلی ازتون ممنونم اقای مجد. پاسخ بسیار منطقی دادید.و تشکر میکنم که پاسخ دادید.باز هم به اینجا سر میزنم.فقط امیدوارم یه کم در مورد اقایون منصفانه تر مقاله ای نوشته باشید.با کمال احترام و تشکر.

با درود و احترام
خواهش میکنم نظر لطف شماست ما خوشحال میشیم منتقدانی مثل شما داشته باشیم از انتقادهای سازنده استقبال میکنیم . با سپاس

حنانه جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 11:08 http://gmail

سلام.خیلی عالی بود.من تا قبل از ازدواج هیچ شناختی از آقایون نداشتم.همیشه ازینکه اونا انقد به سکس اهمیت میدن بدم میومد فکر میکردم خیلی هوس بازن ولی بعدا فهمیدم که واقعا دست خودشون نیست.خودشونم ازین موضوع خیلی رنج می برن.بعد از ازدواج بود که اهمیت حجابو فهمیدم.

ماندانا جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 01:13

سلام
جدا آقایون سکسی تراند اما این که تحریک میشن و نیاز به سکس دارند توجیه مگه حضرت یوسف نبود که توی چه شرایطی شهوتشو کنترل کرد؟
البته که مرد پاک هم وجود داره پس نمیشه گفت مردای مجرد گناه میکنند پس ایراد نداره به خاطر متابولیسم بدنشونه
اینم قبول دارم که
خیلی از دخترا هم هستند که بدتر از مردا به شرایطی بیرونی واکنش نشون میدن

آلن شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 10:03

با تشکر از آقای مجد به نظر من نظرات BATMAN و کامران به واقعیت نزدیکتره

فرید چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 18:28

به خاطر این منفی بافی دخترهاست که من 6 ماهه که از دخترها متنفر شدم.
حتی تنها دختری که بهش علاقه داشتم قطع رابطه کرد به خاطر اینکه میگفت همه پسر ها . . .
جالب اینه هنوز دستم بهش نخورده و یک بار هم رابطه با کسی نداشتم!
متاسفانه دخترها تا میتونن عشوه میان اون وقت اگه از طرف پسرها پیشنهادی شد :دیدی اینم خراب از اب در اومد!
دختر خانوما حداقل به کسی که خواستگاری میکنه ازتون بدگمانی نکنید . زشته به خدا..
از مدیر سایت تشکر میکنم

عسل شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 23:32

مرسی دکتر جون.خیلی عالی بود۰خدا خیرتون بده.خوبه که از این مسایلی که اینقد به روزومهمه یه نفر مقاله نوشته که درس خونده وآگاهه.بازم ممنون

مهتاب دوشنبه 13 تیر 1390 ساعت 08:06

با سلام
میخواستم خدمت آقا فرید عرض کنم اگه دخترا راجع به این مسائل خیلی خوشبین باشن امکانش هست که براشون مشکل پیش بیاد فکر نمیکنم هیچ دختری خوشش بیاد از این پیشنهادها بش بشه پس لطفا به جای اینکه انتظار داشته باشید دخترا شمارو درک کنن شما اونارو درک کنید.

مهتاب دوشنبه 13 تیر 1390 ساعت 08:12

aghaye batman kash un manabe tahghigheto ham mineveshti. Heyf az un 2 daghighe.

امین یکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت 12:52

با عرض سلام و خسته نباشید
اول تشکر میکنم از ماله های خوبتون.
جناب مجد خواهش میکنم متن رو بخونید و پاسخ بدید
حرف شما در باره ی اکثریت صحیحه
در همه جا مثال نقض هایی هست
من مثل بعضی از دوستان منکر فکر کردن به سکس نمیشم.
من ی سوال خیلی مهم دارم سوالی که تو خیلی از صفحات این سایت نوشتمش ولی فک میکنم جای پاسخ گویش اینجاست
من ی جوان22سالم و طبعیه که از الان خودم رو برای ازدواج اماده کنم
حالا در ادامه توضیح میدم.
مردا بیشتر به سکس فکر میکنن و زن ها کمتر
چیزی که چند وقته داره دیوانم میکنه و اعصاب و روانم رو بهم ریخته اینه که
چه منطقی وجود داره که زن از مرد بیشتر از رابطه ی جنسی لذت ببره
و مرد باید همیشه به فکر ارضاء زن باشه(من که نمیتونم به فکرس نباشم) و همونطور که گفتید فکر میکنه پس در کل بدون توجه به برخی موارد,مرد به دنبال رابطه است و لذت بیشترو زن میبره در صورتی که خانم ها میگن دوست ندارن.
و به طور مثال زمانی که مرد زود انزاله در حین عمل20-30ثانیه دست نگه داره بعد ادامه بده که زن به لذت برسه
(که باز هم به ضرر مرده از نظر لذت)
که تو همین سایت نوشتید زن هم میتونه لذت انزال رو بچشه
چطوریه که زن هم تو رابطه چندین برابر لذت میبره,زمان بیشتری لذت ببره(10-20دقیقه),چندین بار پشت سر هم میتونه لذت ببره و به ارگاسم برسه و از این طرفم میتونه انزال هم داشته باشه
و مرد فقط میتونه انزال داشته باشه اونم کل لذتش حداکثر2دقیقه است و برای عمل دوباره باید مدتی بگذره.
چرا؟
لطفا قانع کنید من رو نه اینکه ساختارشون اینه
اینطوری افریده شدن و تو دوستش داری پس باید ارضاعش کنی و...
من خیلی مطالعه کردم
و بعد مطالعه ام به این اطلاعات رسیدم.
حتما حکمتی داره
حکمتش چیه؟
من چون نمیتونم ببینم که زنم ارضاء نشه و از طرفی این مسئله رو هم درکش نکردم و نمیتونم بپزیرم
تا حل نشه ازدواج نمیکنم.
فعلا از جنس مخالف هم بیزار شدم.
با این شرایط دخترا میگن باز هم ما بدبختیم.
درضمن من حرفم در شرایط مطلوب عادیه.
اقای مجد متاسفانه من نیتونم بدون فکر کردن,بدون دلیل قبول کنم
و من چند روزه که خیلی بهم ریختم
اخه لذت جنسی برام خیلی مهمه
من از اون جور ادم هایی نیستم که ارزش های دیگه برام اهمیت نداشته باشه
ولی این مورد برام مهمه
خواهشی که دارم
من رو قانع کنید
از خیلی ها پرسیدم ولی همه ول کردن
همونطور که گفتم
من بدون فکر,بدون دلیل نمیتونم.
باز هم از وقتی که اختصاص دادید متشکرم
خدا خیرتون بده
واقعا درود بر شما
تشکر

سلام و احترام
اقای مجد خودشان به وبلاگ سر نمیزنند
ایمیل آدرسشان
ali_soltani_majd@yahoo.com
با تشکر

امین یکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت 18:19

سلام مجدد
و خسته نباشید
جناب مجد
ایا میشه این که مرد ها بیشتر دنبل سکس هستن رو به این خاطر دونست که رابطه برقرار بشه؟
اگه اینطوره بنا به این که شما گفتید تو این جامعه در حق ما ظلم شده
به خاطر چیزی که خدا قرار داده
بیشتر باید مراقب باشیم
برای اینکه این رابطه برقرار بشه مرد بیشتر ضمینه ی انحراف براش فراهمه
حالا اگه زن ها بگن چرا ما خودمونو بپوشونیم واقعا ستمه
چون تو اون رابطه بیشتر زن ها لذت میبرن
پس هم مرد باید مرقب چشم های خود باشه و هم زن ها حجاب داشته باشن
که اگه نداشته باشن خیلی خودخواهیه.
درست متوجه شدم جناب مجد
حکمتش همینه؟
متشکرم

مرتضی پنج‌شنبه 10 شهریور 1390 ساعت 19:23 http://www.1000omid.blogfa.com

سلام
ممنون بسیار جالب منطقی و بدردبخور است کاش در همه ی موعظه ها گفته بشه

یه مرد جوون جامعه جمعه 11 شهریور 1390 ساعت 12:12

با سلام خدمت مدیریت وب سایت
خطاب به مدیریت: مطالب شما خیلی درست و منطقی هست در مورد هیچ شکی نیست.
خطاب به خانم ها: واقعا ما مردا خودخواه هستیم؟ حتی همه ی مردا؟ آیا اینکه برای حفظ امنیت خودتون و بالا رفتن ارزشتون در جامعه ازتون میخواییم که پوشش درستی داشته باشید یجور خودخواهی هست!!؟؟ خودخواهی این نیست که مثل جامعه غرب به زن ها از دید وسیله ای برای خوش گذرونی و رفع امیال نگاه کنیم.
اگر مردهای غرب آدمهای کاملا ایده آل بودن انقدر با حجاب دختران در کشور های اروپایی مخالفت نمیکردن...
آیا مخالفت فرهای اروپایی در مقابل حجاب زن ها نوعی خودخواهی نیست؟؟؟ آیا دلیل مخالفت مردهاشون میل به دیدن بدن برهنه زن ها و لذت بردن از اونها نیست؟
کدوم مرد از دیدن بدن برهنه یک زن بدش میاد !!؟؟ ایا گذشتن از این لذت وعی از خودگذشتگی برای حفظ سلامت خود اون مرد نیست؟؟
آیا شما به برهنگی زنان راضی میشید در صورتی که ممکنه برهنگی زنی باعث دوری شوهری که دوستش داری بشه؟
آیا زنان اروپایی تازه مسلمان بی دلیل تصمیم به این کار دشوار گرفتن یا بعد گذت سالها سوء استفاده مدهاشون تازه حقایق اسلام براشون رو شده؟؟؟
در آخر اومیدوارم زن های جامه ما قدر و ارزش خودشونو بدونن و این خواسته ی آقای سلطانی رو نه تنها از طرف مردها بلکه از طرف اسلام و دینمون بدونن.
با تشکر فراوان مجتبی

آرزو سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 11:34

با سلام ممنون از مقالتون من امروز برای اولین بار به این سایت سر زدم
چون دچار شکست عشقی بدی شدم خدا را سپاس میکنم با اینکه خیلی بهم سخت میگذره اما به مصلحت خدا ایمان دارم فراموش کردن جنس مخالف خیلی سخت البته واسه من
با نظر شما مرد جوان جامعه کاملا موافقم.به نکات بسیار ظریفی اشاره کردین خوشحالم که هنوز مردایی با غیرت تو ایرانمون پیدا میشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 12:45

ممنون خیلی عالی بود.هم سایت هم نظرات

یاغی مغموم سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 09:04

حجاب زنان، پلک چشم مردان است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد